X

גלישת גלים

טוב מה אפשר להגיד? גלישת גלים זהו ללא ספק הספורט הימי הכי מחובר לטבע. רק חתיכת פלסטיק קטנה מפרידה בינך ובין המים, משתמשים בכוח המים בשביל לזוז.

זה תהליך ארוך, התנאים (גלים) הם מרכיב חשוב בהנאה. ככל שהים יותר מושלם, גלים פתוחים וארוכים, זה נהיה יותר כיף. ברגע שהצלחת לרדת גל לצדדים (לתפוס פינה) ימינה או שמאלה התחלת בעצם לגלוש.

בהתחלה אתה רק יורד גל ישר, מבסוט פשוט נהנה מהמהירות ולא באמת מבין מה קורה. אחרי זה אתה מתחיל לתפוס פינה ולברוח מהליפ (שפת הגל האזור בו הגל נשבר) ועם הזמן אתה מתחבר לגל יותר ומחפש את הליפים.

ככל שאתה יותר מחובר, אתה עושה יותר, הקטע הוא פשוט לתקוף את הליפ ולהשאר צמוד אליו. לרדת, ליצור מהירות ולא לעזוב את העיניים מהליפ, זהו תחום מדהים שמטהר את הנשמה, המון אדרנלין, תחושת סיפוק מטורפת.

הדובדבן שבקצפת או בעצם מה שאפשר לסכם את כל גלישת הגלים הוא גלישה בצינור, מים עוטפים אותך, אתה שומע את המים כמו שלא שמעת מעולם, שומר על הגוף מכופף ויציב, הגלשן צועק מרוב מהירות ואתה ממריא לשמים.

אחרי שנכנסת לצינור בפעם הראשונה כל העולם מקבל זוית אחרת, זה סם חזק שקשה לתאר. אם הגעת לרגע הזה אתה כנראה תמשיך לחפש אותו עד סוף חייך.

לפעמים אני תוהה מה יותר כיף? זה או גלישת רוח? בתנאים טובים זה לא מבייש שום דבר בחיים! 
הפינות הארוכות, נחרטות עמוק בנשמה, פשוט תענוג, מומלץ בחום לכולם!