טכניקה בגלישת רוח – 3 מקורות לימוד טובים לגלישת רוח

מממ… עונת הצפוניות כאן, אין גלים וזה כואב. מה שכן השמש יצאה, חוף גורדון תל אביב עמוס בכל טוב. מחר נראה שנכנס שקע קטן נתפלל שיביא אתו איזה גל, קשה לי לחיות בלי הגלים, חסרים ריגושים אני זקוק להם כמו אויר לנשימה.

הרי כתבתי קצת על גישה בגלישה והרבה השראה ואני באמת מאמין בזה, אבל בכל זאת קשה לי לחיות בלי גלים.

בשביל לתאר לכם איך אני מרגיש בארץ אספר לכם סיפור קצר מלפני שלוש שנים בפעם הראשונה שלי בצ’ילה כשגרתי בבית מלון Surazo. במלון יש מנקה בשם אנג’ליקה, בכל בוקר כשהייתי שואל לשלומה היא הייתה עונה: “Trabajo como negra para vivir como blanca” ובעברית: אני עובדת כמו שחורה בשביל לחיות כמו לבנה.

אני עובד בגלישה ועדיין מרגיש ככה :)

"אישה על סירה ולידה כריש במים"

מקורות לימוד טובים באינטרנט לגלישת רוח? העולם הוירטואלי מלא במידע, איפה שלא תחפשו תימצאו מכל וכל. אתן לכם שלושה אתרים שאני נכנס אליהם בשביל להתעדכן בעולם גלישת הרוח, יש עוד רבים אחרים אך אלה מרכזים את מה שאני מחפש.

שלושת המקורות ללימוד גלישת רוח

1- Continent Seven לדעתי אתר הלימוד מספר אחד לכל הרמות. באתר האוסטרי הזה תוכלו למצוא כל תרגיל אפשרי שאתם רק חולמים עליו בגלישת רוח, מתחילים ומתקדמים כאחד.
2- האתר של P.W.A שם מקבלים עידכונים יומיומיים מהנעשה בעולם גלישת הרוח, קישורים של גולשים מהטופ העולמי, סרטים, תחרויות ועוד..
3- האתר האנגלי Board Seeker גם בו יש הרבה וידאו ומידע מועיל לכל הרמות.

נ.ב. כמו שכבר כתבתי תבקשו שיצלמו אתכם בוידאו, תחזרו הביתה תראו מה עשיתם, כנסו לאחד האתרים חפשו את מה שאתם רוצים לעשות ותראו מה עשיתם לא נכון.
רוצים לעזור לאחרים? תגידו מה עוזר לכם להתקדם?

פורסם בקטגוריה גלישת רוח. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות על טכניקה בגלישת רוח – 3 מקורות לימוד טובים לגלישת רוח

  1. מאתנועם‏:

    המון תודה, רון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים