6 ימים בלנזרוטה

אהלן חברים!
מה שלומכם? אצלי סבבה כבר 6 ימים בלנזרוטה שבאיים הקנריים וזכיתי לגלוש בכולם, יומיים גלישת רוח וארבעה ימי גלישת גלים מעולם אחר. היום חמישי בערב, הגוף שלי מפורק ברמות שקשה לתאר כבר הרבה זמן לא הרגשתי ככה.

טוב, פוסט אישי והוא מתמצת את מה שעבר עלי השבוע במים. אני מודה לתומאס ולהוואי של אירופה על זה שהם גורמים לחופשה הזו להיות אחת החופשות הכי טובות בחיי.

המלצה חמה! לפני שאתם ממשיכים לקרוא תגללו את הדף למטה ותפעילו את סרטון הוידאו המדהים בטירוף הזה מלנזרוטה..

"גל צינור בלנזרוטה"

יום שבת. חברי תומאס בריירו אסף אותי משדה התעופה ב- Arrecife בירת לנזרוטה, נסענו ישר לחוף מדהים לגלישת רוח Jameos Del Agua לגלוש ביום מהסרטים. הייתי עייף מת לא ישנתי בלילה, הגענו לחוף והתעוררתי. גל מפלצתי ממש כמו הצפי בתחזית עם רוח חזקה. הסתכלתי על הים וחשבתי לעצמי איזה חלום, גלים בגובה תורן וחצי, ים לבן עם רוח של 30+ קשר, יום אימתני להתחלת החופשה.

גלישה ראשונה ב- Jameos Del Agua עם בעל הבית תומאס בריירו, הבן אדם גולש שם לפני שנולדתי. אם אתם רוצים לראות גלים מהחוף הזה תסתכלו על הראיון עם תומאס רוב התמונות שם כולל הראשית צולמו שם.

"אוף דה ליפ בגלשן רוח"

מזג אויר סגרירי מצאתי את עצמי מפרק את ארון המתים (תיק גדול של Naish) שהבאתי מהארץ, מרכיב את רצועות הגלשן ושלושת סנפיריו, את מפרש ה- Chopper S – Naish וגלשן ה- Wave 64 – Naish, לובש חליפה ונכנס דרך סלעים וולקנים ללונה פארק.

גלשתי 20 דקות ונשבר לי התורן. תומאס הגיע לעזור עם פירוק המפרש ונתן הנחיות מאיזה אזור כדאי לצאת מהמים, קיפלתי מפרש וחזרתי בחתירה על הגלשן. למזלי יצאתי בלי נזק נוסף חוץ מתורן שבור, בקלות יכולתי להיסחף עוד קצת עם הזרם ולפרק את עצמי והציוד על הסלעים בצורה מוחלטת. השעה הייתה מאוחרת אז לא הרכבתי מפרש נוסף, נחיתה קשה :(.

יום ראשון. שוב גלשנו באותו חוף הפעם עם ים ידידותי יותר, מפרש Chopper M עדיין היו התקפות קרובות לגובה תורן אבל לא כמו ביום הראשון. כמה שעות גלישה פנטסטיות, מתחילים להרגיש את החופשה.

יום שני. נסענו ל- La Santa וגלשנו גלים בפייפ ליין של אירופה, וואו איזה ים חזק, תמיד הגלישות הראשונות מזכירות לך איך זה לגלוש באוקיינוס.. אחרי הגלישה נסענו לקנות גלשן גלים הבאתי איתי מהארץ גלשן לגלי חוף Dumpster עם כוונה לקנות גלשן לריף לכשאגיע, הכוונה התממשה וקניתי גלשן מתוק Clayton Indo.

"גלשן גלים וברקע נוף פאמארה לנזרוטה"

סרטון מ- Lanzarote באהבה:

יום שלישי. שוב נסענו ל- La Santa הבאתי את שני הגלשנים, מבחוץ נראה יום דומה לאתמול אולי קצת יותר חזק, נכנסתי עם הדאמפסטר, נהנתי אבל מפעם הבאה La Santa רק עם הפינצ’אסו..

יום רביעי. שלישי בלילה תומאס אמר לי תישן טוב, מחר מתעוררים מוקדם ונוסעים לטיול. נסענו צפונה למקום שנקרא Guinate חנינו את הוואן של תומי על ההר, לקחנו גלשנים והתחלנו לרדת. הירידה זרמה משהו כמו 45 דקות עם נוף מהמם, הגענו לחוף שומם עם גל ימני, חלול, שמן וארוך. נכנסתי לראשונה עם הגלשן החדש והוא התאים כמו כפפה..

בהחלט אחד המקומות המהממים שביקרתי בהם ואחד הסשנים היוצאים מן הכלל שהיו לי בחיים. לקראת שקיעה העליה חזרה למעלה הייתה מסע בפני עצמו של שעה ומשהו אינטנסיביים שהיו שווים כל רגע.

"שקיעה ונוף הרים מהמם"

יום חמישי. 07:30 על הרגליים, ברכות שמש ולמים בחוף הביתי של תומאס Famara (הקטעים עם גלי החוף בסרטון למעלה צולמו בחוף הזה). חוף בסגנון התנאים בישראל עם תוספת כוח. גלשנו כמה שעות בבוקר, יצאנו, אכלנו, ראינו סרטי גלישה וחזרנו למים לעוד כמה שעות.

זה בערך מה שעבר עלי בשבוע הראשון בלנזרוטה. שמעתי שנכנסה לכם סערה, איזה כיף תהנו!
יאללה זזתי למיטה, צ’או..

"הר ליד גינתי לנזרוטה"

פורסם בקטגוריה גלישת רוח. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות על 6 ימים בלנזרוטה

1. מאתנתי‏:

דסירטו אזול ….מדבר כחול …, סירקו דה קולורס …קרקס צבעים …באינה אתה לא בן אדם רון ….
    אתה מבלה לך גולש בחוף פאמארה עם תומאס בירירו …, ואני יושב פה בביית ואין לי אינדו בורד בשביל לשמור על הכושר… .

יאללה תחזור כבר …..ולמה אין לך סמיילים שאפשר לשים בהודעות….,אגב ביום שבת ביקרתי בחוף מעגן המקום של הסדנה שלך הבראתי מאז אז הגעתי אבל מאחר ולא היית וגם רוח לא … אז חתרתי בקייק אבל לא היה לי כוח כי אתה יודע אין לי אינדו בורד ולכן גם לא כושר ….אז תגיד מה אתה חושב לעשות בעניין הזה ?